úterý 13. května 2014

Bylo nás šest


13 komentářů:

  1. Veliká gratulace celé rodině... buďte moooooc šťastní!!!
    Martina a holky

    OdpovědětVymazat
  2. jee, zase holčičky, moc gratuluji, petra

    OdpovědětVymazat
  3. dovoluji si ze srdce blahopřát celé vaší krásné velké rodině ... Bůh nikdy nenaloží rodičům, co by neunesli ... a i když vás neznám osobně, jsem si naprosto jistá, že ty vaše nádherné dcery dobře vychováte ... jsem dojatá a ještě jednou upřímně gratuluji ... M. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme za krásné přání a milá slova. Bůh určitě nakládá jen tolik, kolik člověk unese, ale někdy si přeju, aby mi tolik nevěřil :)

      Vymazat
  4. Ronji, než jsem Ti stihla napsat, že jsem po dlouhé době nakoukla a našla tu úžasnou zprávu, že čekáte další dvojčátka, už jsou holčičky na světě .). Přeji jim, aby měly úžasný nadhled na život jako jejich maminka a díky (nejen) její péči byly stále zdravé a usměvavé. Věřím, že to je někdy náročné, ale taková čtyřnásobná radost je neskutečný Dar ;). Mějte se moc krásně, Andy (kdysi snad Viky z B;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé,ahoj Viky, o tobě jsem dlouho neslyšela. Moc děkujeme za přání! Budeme ten dar, co jsme dostali, co nejlépe opatrovat. Měj se nádherně!

    OdpovědětVymazat
  6. Velké gratulace ke krásným holčičkám.Všem Vám přeji hodně,hodně zdraví,štěstí a Božího požehnání ve Vaší krásné velké rodině. Ajka50 z B.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Klárko, taky velmi gratulujeme! Pamatuješ si, jak jsme kdysi na skupce psali, kolik bychom chtěli dětí a kolik si myslíme, že jich budeme mít? Jestli jsi tam tehdy byla, kolik jsi napsala? Jirka

    OdpovědětVymazat
  9. Čau brácho,
    člověče, na tu skupku si zrovna nevzpomínám. Když si ale vzpomenu na svoje tehdejší představy, řekla bych, že moje odpověď byla "chtěla bych čtyři, myslím, že budu mít tři". Což možná ani nebylo tak mimo, protože vědomě bychom - odhaduju - do čtyř dětí opravdu nešli...

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Napsal jsem, že chci 7 a že si myslím, že budu mít 3.

      Vymazat
    2. Tak ty tři máš, těch sedm ještě chceš? :D

      Vymazat