středa 8. února 2012

Jsme doma!

Od pondělka jsme doma. Maruščina operace byla podstatně náročnější, než jsme čekali. Na sále byla přes čtyři hodiny, potom nás čekaly 4 dny na JIP s postupným odpojováním od přístrojů, vyndáváním hadiček, cévek a epidurálu, až se nakonec Maruška směla nakrmit, nás přesunuli na běžné oddělení a život se vrátil alespoň určitým způsobem k normálu.
Bětuška to zvládla skvěle, maminka jí nijak nechyběla - ta chyběla spíš tatínkovi, protože péče o naši mladší ratolest není práce pro jednoho člověka (leda možná pro chronického nespavce, který je po 4 hodinkách lehkého spánku připraven čelit nástrahám dne). Ani Maruška se na JIP nijak zvlášť netvářila, že by jí moje přítomnost v čemkoli pomáhala, uspávat se umí sama usilovným cucáním prstu a nic jiného jsem pro ni dělat nemohla. Mírně mě tento zjevný nezájem obou dětí o drahou rodičku znervóznil, až jsem na okamžik zatoužila po separační úzkosti, alespoň na půl dne, abych si mohla připadat výjimečná (samozřejmě že až nastane, budu jí mít za ten půl den plné zuby).
Díky Maruščinu neuvěřitelně rychlému zotavování jsme mohli po 8 dnech domů, odvážejíce si dvě děti s rýmou a rostoucími zuby - to asi kvůli zpestření domácí aklimatizace. Jsme moc vděční Bohu, že Marušku provázel, nenastaly žádné nečekané komplikace a dalších operací ani vyšetření už nebude zapotřebí. Upřímně řečeno, stačilo nám to. Na druhé straně vidět na oddělení břišní chirurgie ostatní případy mě docela rychle vrátilo do reality: takže pokud máte dítě, které se narodilo alespoň přiměřeně zdravé, může jíst, pít, čůrat a kakat, vzdávejte chválu - není to totiž samozřejmost (i když nespí, ječí a všemožně se snaží, abyste ho měli plné zuby, stejně JE to malý zázrak). Mě se pořád ještě tají dech nad neuvěřitelnýnm požehnáním, že se nám takové děti narodily hned dvě. Bohu díky.Za ně - a za to, že Maruščiny potíže jsou za námi.

6 komentářů:

  1. Holky šikovné, já mám takovou radost!! :o)*** Jste úžasné, samo i s tátou! ;) Posílám pac a pusu:o)*Andy

    OdpovědětVymazat
  2. Klári, jsem moc ráda, že jste to zmákli takhle "levou zadní" a Maruška se brzy zotaví úplně a vy si už ani nevzpomenete na všechny trable, které vás potkaly :-*

    Jste všichni 4 naprosto úžasní, jak jste to zvládli :-)

    OdpovědětVymazat
  3. M. má doma 3 neskutečně statečné ženské a vy tři baby máte senzačního partnera a tátu... ať už je jen dobře... Mufina

    OdpovědětVymazat
  4. Holky jste hodný, děkuju :) M. byl úžasnej, já trochu hysterka, ale dali jsme to. Teď jestli je nezabiju, jak tu pořád ječí kvůli těm zubům, tak budeme šťastná rodinka :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jste borci, všichni čtyři! Mysleli jsme na vás a zvládli jste to naprosto obdivuhodně!
    A jestli tě to, Kláro, uklidní, tak zřejmě jméno Alžběta předurčuje svou nositelku k chronické nespavosti a zvýšené aktivitě - alespoň ta naše téměř v roce spí v kuse maximálně 5 hodin a jinak jede jak tank. Ale nedaly bychom je ani za nic, no ne?!?:)
    Magda
    P.S. Mám vyřídit pozdravy od Rybky a Vierika!

    OdpovědětVymazat
  6. Jste skvělý! doufám, že rýmička už nezloubí a zoubky se klubou ven :) Silvi

    OdpovědětVymazat