neděle 18. září 2011

Santana

HPo dlouhé době zase jedna písnička - jedna z mála nepříliš starých, které mám ráda. Santana je podle mě skvělý a album Shaman je patrně z jeho nejlepšího. Kombinace se Sealem, té prostě nejde odolat.

Obrat "You are my kind" jde přeložit různě - nejpřesnější by myslím bylo "jsi taková, jaké mám rád", ale použít jde i "jsi jako já" - této verze se držím při překladu textu, spíše kvůli stručnosti.

Tak doufám, že všichni máte někoho kdo je "takový, jaké máte rádi" - a pokud ne, tak vám přeju, ať ho rychle najdete :)



Stay with me baby / Zůstaň se mnou, lásko
And that's all I ask of you / Nic jiného po tobě nechci
And I know that someday / Vím, že jednou
You won't remember / Si nebudeš pamatovat
The way that this moment feels to you /  Jak se právě teď cítíš
 Don't let it go / Nenech to jít
Don't turn your back on what you think you know / Neodcházej od toho, co ti připadá známé
You never know you know / Nikdy nevíš
Don't leave it alone / Nenechávej to být
Cause I need you to cling to / Protože já se tě potřebuju držet

[Chorus:]
Cause you are my kind / Protože jsi jako já
You're all that I want / Jsi všecho, co chci
Here in this life / V tomhle životě
Until we are gone / Než z něj zmizíme
Our breath and our skin / Náš dech a naše kůže
Our hearts and our minds / Naše srdce a naše mysl
They're one and the same / Jsou jedno a totéž
You are my kind / Jsi jako já

Well call on me baby / Tak se mi ozvi, lásko
If you should ever need someone / Jestli budeě někdy někoho potřebovat
To help get your head straight / Aby ti pomohl urovnat myšlenky
I'll be your resident all night / Zůstanu u tebe celou noc
Sure am glad just having you around / Jasně že mi stačí, když jsi se mnou
Well all that I know / To je to, co vím
When you find love you never let it go / Když najdeš lásku, nikdy ji nenecháš odejít
You never know you know / Nikdy nevíš
Without you I'm lost / Bez tebe jsem ztracený
I get scattered / Roztříštěný
I'm shattered / Jsem otřesený

[Chorus:]
Cause you are my kind
You're all that I want

Here in this life
Until we are gone
Our breath and our skin
Our hearts and our minds
They're one and the same
Cause you are my kind
We're one and the same
You are my kind

Don't let it go
Don't turn your back on what you think you know
You never know you know
Don't leave it alone
Cause I need you to cling to

[Chorus:]
Cause you are my kind
You're all that I want
Here in this life
Until we are gone
Our breath and our skin
Our hearts and our minds
They're one and the same
Cause you are my kind

[Bridge]Our love and our life / Naše láska a náš život
My heart and my soul / Mé srdce a má duše
Need you tonight / Dnes v noci tě potřebuju
Your love makes me whole / Díky tvé lásce jsem úplný
And it's all I can stand / To jediné vydržím
Until you come home / Než přijdeš domů
I need you tonight / Dnes v noci tě potřebuju
Cause you are my kind / Protože jsi jako já
I need you tonight / Dnes v noci tě potřebuju
Cause you are my kind / Protože jsi jako já

Žádné komentáře:

Okomentovat