pondělí 29. srpna 2011

Technická k blogu 2

Zaprvé se chci omluvit všem, kteří posílali komentáře - teprve nedávno jsem zjistila, že je musím napřed ručně schválit, než se pod příspěvkem objeví. Doufám, že vás to neodradí, za každý komentář jsem ráda. Tedy - za každý slušný :) Takže klidně komentujte!

Za druhé jsem se dívala na statistiku a mám čtenáře ze Švýcarska, UK, Bulharska i Ruska. Předpokládám, že se jedná o krajany rozeseté různě po světě. Pokud mě čtete ze zahraničí, ozvěte se, ráda se s vámi seznámím. To samozřejmě platí i pokud čtete z ČR, jsem docela zvědavá, kdo všechno sem nahlíží :)

Za třetí, tento blog není a asi nikdy nebude blogem, kde se objeví každý den aspoň jeden příspěvek. Píšu jen když mám o čem a vyjde chvilka. Takže pokud chcete, můžete si nechat zasílat na mail upozornění, že vyšel nový článek. Ikonu najedte vlevo, zadejte svůj email a stiskněte Submit. Asi to na vás bude mluvit anglicky, ale nelekněte se - dole v políčku prostě opište text z obrázku a odešlete, přijde vám email s odkazem, na který musíte kliknout. Tím aktivujete odběr mých příspěvků přes email.

Kdyby byly nějaké potíže, postěžujte si v komentářích. Už je umím najít a schválit, tak máte dobrou šnaci, že vám pomůžu, budu-li vědět jak :)


Žádné komentáře:

Okomentovat