čtvrtek 26. května 2011

Technická k blogu

Protože začínám mít pravidelné čtenáře (ta tíha zodpovědnosti!), dovolím si několik organizačním poznámek.

Zaprvé jsem dnes povolila vkládání komentářů všem, tedy ne jen těm registrovaným na službě Blogger. Přesto jsem si ale ponechala možnost příspěvky schvalovat, to znamená, že může chvíli trvat, než se váš komentář objeví. Dělám to z čistě sobeckých důvodů, blog je můj a já se tady nehodlám potýkat s různými psychopaty, kterým čelím na Babinetu (odkud mě zná většina z vás).

Takže prosím komentujte, moc se těším na odezvu, jen se nezlobte, když se příspěvek hned neobjeví.

No a za druhé se opravdu snažím přijít na to, jak sem vložit interaktivní (klikací) odkazy, než se mi to podaří, budu odkazy vkládat jako prostý text a vy si je prosím zkopírujte a vložte do políčka pro adresu svého prohlížeče. Nevím, jestli je to jen další příznak těhotenské demence, nebo jedna z těch věcí mezi nebem a Billem Gatesem, ale prostě klikací odkazy se mi tu nezobrazují....

Edit: o hodinu později jsem na to přišla, takže můžete klikat jak se vám zlíbí :)

Žádné komentáře:

Okomentovat