čtvrtek 5. května 2011

Do po- co?

Tak v úterý po týdnu od mírně znepokojivé zprávy o zkracujícím se čípku dnes proběhla kontrola. Stav sále stejný, takže a) nemusím do nemocice b) dál mám ležet doma.
Takže v zásadě dobré zprávy.
Jen nás pan doktor trochu překvapil doporučením: "Kdyby cokoli, jeďte rovnou do porodnice". Bezmyšlenkovitě jsem to odkývala, než mi došlo, že on myslí rodit.

Rodit? To jako já? A dvojčata? Tak to bude asi nějaký omyl, ne???

Pravda, rostoucí břicho, čím dál bolavější záda a potíže s dechem způsobují, že jsem nakloněná myšlence nenechat toto těhotenství trvat věčně a slonice nosící svá mláďata přes rok pro mě nejsou symbolem mateřství, ale mučednictví. Jen mi porod najednou připadá jako zbytečně drastické řešení. Budou tam alespoň mít přístroj, co dělá PING?



Žádné komentáře:

Okomentovat